Lietuvos pažangos strategijoje „Lietuva 2030“ teigiama, kad privalu „visose mokyklose sukurti tinkamą mokymosi aplinką“, nes ji, šalia mokymo programų kokybės, labai svarbi ateities visuomenės narių kūrybingumui ugdyti. Apie tai pakvietė pasikalbėti ir Klaipėdos „Versmės“ progimnazijos bendruomenė nuotolinėje respublikinėje teorinėje-praktinėje pedagogų konferencijoje „Aplinkos įtaka XXI amžiaus ugdymo(si) kokybei“. Net trylika pranešėjų dalijosi idėjomis, kaip ugdyti mokinius netradicinėse erdvėse, kaip tinkamai įrengti ir paruošti mokymui(si) edukacines erdves, įvairiais nuotolinį ugdymą praskaidrinančiais metodais, asmenine patirtimi ir įžvalgomis su klausytojais. Ypač sušildė konferencijos svečio, VDU licėjaus „Sokratus“ mokytojų mentoriaus, Mišos Jakobo kvietimas neužgesinti šviesos, pasitikti po karantino grįžtančius mokinius atvira širdimi. Platus pranešimų spektras leido įsitikinti, kad mokymo(si) aplinka – tai visos edukacinę vertę turinčios žmogaus gyvenimo ir veiklos erdvės (tiek fiziniu, tiek socialiniu aspektu) įgalinančios asmeninį individo tobulėjimą, pasiekiamą per mokymo(si) pastangas. Tad puoselėkime ne tik mokyklos erdves, bet ir tarpusavio santykius su kolegomis, mokiniais. Dėkojame konferencijos pranešėjams, dalyviams, administratoriams Violetai ir Lukui (Klaipėdos miesto PŠKC), moderatorei – pavaduotojai ugdymui Jurgitai Petkutei-Jevstafjevai. Straipsnį apie konferenciją galite perskaityti čia: https://ve.lt/aktualijos/
9
balandžio